donderdag, januari 12

Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken Moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft." "Twaalf stukken kan ik nooit op!"

Een dom blondje verdenkt haar vriend ervan dat hij er een ander op na houdt, dus koopt ze een pistool. Ze gaat naar zijn flat, ze opent de deur en vindt hem in de armen van een roodharige. Hierdoor wordt ze ontzettend kwaad. Ze opent haar tasje en haalt het pistool eruit en terwijl ze dit doet wordt ze zo droevig dat ze het pistool pakt en het tegen haar eigen hoofd houdt. Haar vriend schreeuwt: "Nee!! Niet doen!" Het blondje antwoordt: "Hou je bek, jij bent de volgende!"

Een dom blondje komt haar huis uit om te controleren of zij nieuwe post heeft ontvangen. Een paar minuten later komt ze weer naar buiten en kijkt ze weer in haar brievenbus. Dit doet ze een aantal keren vlak na elkaar en haar buurman die haar zo bezig ziet zegt: "Je verwacht zeker nogal belangrijke post, aangezien je de brievenbus zo sterk in de gaten houdt?" Het domme blondje antwoordt: "Nee ik ben op het ogenblik bezig met mijn computer en hij blijft maar zeggen dat ik post heb."

Een dom blondje komt juichend het café binnen. Ze bestelt een bacootje en begint na elke slok te glunderen terwijl ze tegen zichzelf zegt: "Wauw, 30 dagen, niet te geloven!" De barman kijkt haar vreemd aan en vraagt: "Wat 30 dagen?" "Nou", zegt het blondje , "ik heb een legpuzel in elkaar gezet binnen 30 dagen terwijl op de doos stond 3 tot 5 jaar."

Een blondje komt in een bar waar een frisdrankautomaat staat. Ze doet er een paar guldens in en vervolgens komt er een blikje cola uit de automaat. Ze doet nog meer guldens in de automaat en er rollen nog meer blikjes uit. Ze blijft guldens inwerpen en er blijven blikjes uit de automaat komen. Een man die achter haar staat vraagt of hij de automaat ook even mag gebruiken, waarop ze antwoordt: "Rot op, zie je dan niet dat ik aan het winnen ben?"