zondag, april 23

Als consument was ik al die nette zendertjes met hun nette lijstjes zat. De volstrekte voorspelbaarheid is best begrijpelijk. De zenders moeten fors betalen voor een frequentie en die hebben geen boodschap meer aan muziek. Het is een instrument om geld te verdienen en niet veel meer dan dat. De Dj's volgen een lijstje en als ze het een beetje goed doen is hun kostje gekocht. Toch mis ik in dat landschap een zender waar ik nog aan de Dj's kan horen wat ze mooi vinden. Een zender waar je ook maar moeilijk kunt voorspellen wat de volgende plaat gaat worden. Kortom: een station 4 the love of music. Je moet wat atletische oren hebben om KX radio leuk te vinden want we discrimineren niet op genre, jaartal of status. Dj's van KX draaien wat ze mooi vinden. Op de niet gepresenteerde uren doet de computer het werk. Daar heb ik al mijn favoriete muziek ingeladen en ik hoor wel hoe de computer omgaat met mijn omgevallen platenkast. Veel plezier en ik hoop dat KX vanaf nu altijd tussen je oren zit!!!