zondag, augustus 27

Ik ben niet zo van de AEL maar dit is toch heel goed nieuws. De ophitser gaat vertrekken. Ik moet hier zijn om de transitie binnen de AEL te garanderen en om aanwezig te zijn op de rechtszaak tegen de AEL dit na jaar, waar we hopen een nieuwe gerechtelijke overwinning te boeken tegen het Belgische establishment die onze beweging altijd heeft willen criminaliseren.
Over mijn verblijf in Libanon wil ik voorlopig niks kwijt, alles op zijn tijd. Een iets staat vast, het Arabische volk in Libanon heeft de zionisten de moeilijkste les uit hun geschiedenis geleerd en we zijn bereid om het over te doen als ze denken om terug te komen. Niet alleen ik, maar duizenden Arabieren uit Europa zijn bereid om hun plicht in onze nationale strijd op ieder moment op te nemen. Tijdens mijn verblijf in zuid Libanon ben ik veel mensen tegengekomen die hun Europees paspoort niet hebben gebruikt om te vluchten uit Libanon maar wel om in Libanon te geraken en dat heeft mijn geloof in de moed van ons volk bevestigt.
Ik bedank jullie voor de honderden e-mails van steun en sympathie,
Dyab Abou Jahjah