vrijdag, januari 19

Een douanier, die bij de Thaise grens controleert, ziet op een dag een man op een fiets voorbij komen. Hij heeft een grote zak op zijn rug. "Ho, stop," zegt de douanier. Hij controleert de zak, maar daar zit alleen maar zand in. Een beetje achterdochtig laat de douanier de man gaan. De volgende dag fietst de man weer langs, inclusief zak. En weer controleert de douanier de zak. Er zit niets dan zand in. Als de man de dag erna wéér aan komt fietsen, keert de douanier gefrustreerd de hele zak leeg boven de grond, maar er zit echt alleen maar zand in. s' Avonds gaat de douanier wat drinken in het dorpscafé. En wie komt hij daar tegen? De "zak-met-zand" man! Hij bestelt voor hem een biertje en ze praten wat. Dan zegt de douanier: "Beste man, ik zie je elke dag langsfietsen met die zak op je rug. Ik heb je nu al zo vaak gecontroleerd, maar niets gevonden. Ik weet zeker dat je íets smokkelt. Ik heb geen dienst, dus ik zal je niet verraden. Wat smokkel je?"De man neemt een slok van zijn bier, kijkt de douanier aan, boert en zegt: "Fietsen."

Er komt een man bij de dokter en die zegt: "Dokter, ik wil me graag laten castreren." "Castreren?" vraagt de dokter: "Weet u dat wel zeker?" "Ja," zegt de man, "een goede vriend van mij heeft dat ook laten doen. En hij heeft een enorm succes bij de meiden." "Maar toch," zegt de dokter: "Castreren is een zware ingreep." "En toch wil ik het," zegt de man. Dus de dokter castreert de man: hup, z'n hele zakie eraf. Een week later komt die man zijn vriend tegen. "En?" vraagt die vriend, "heb je je nog laten tatoeëren?" Zegt die vent: "Ach, jij ook altijd met je moeilijke woorden!"

Een vrouw was te laat op haar werk. Eenmaal aangekomen, komt ze de baas tegen. De baas vraagt: "Waarom ben je zo laat?" De vrouw zegt: "Sorry meneer ik stond in de file." De baas vraagt: "Hoelang was de file?" De vrouw antwoordt: "Weet ik niet, ik stond voorop!"



Geert Wilders en Wouter Bos zitten aan een diner op het Binnenhof en zijn druk in gesprek. Een van de gasten komt naar hen toe en vraagt of ze plannen aan het beramen zijn. Zegt Geert: "We zijn plannen aan het maken voor WO III". "Wow!", zegt de gast, "en wat zijn die plannen dan wel?" "Nou," zegt Geert "we zijn van plan 14 miljoen moslims om zeep te helpen, en één tandarts." "Een tandarts?" zegt de gast. "Waarom een tandarts?" Geert draait zich naar Wouter om: "Nou, wat heb ik je gezegd? Geen mens die zich druk maakt over die moslims."

Een Belg stapt boos de winkel binnen, waar hij de vorige week een kettingzaag heeft gekocht. "Mooie kettingzaag...!" zegt hij boos, "ik heb er het hele weekend over gedaan, om een boom om te zagen!" "Nou," zegt de verkoper, "laten we eens kijken". Hij start de kettingzaag met een ruk aan het touwtje, waarop de Belg hem aankijkt, en roept: "Wat doe je nou...!?!??"